Sponsor Reklam

25 Kasım 2014 Salı

2015 Kısa 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları

Kısa 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları, Harika Kısa 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları, Sevgiliye Kısa 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları, Aşkıma Kısa 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları, 2015 Kısa 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları Sevgililer günü mesajları

Forum Sitemiz: Forum Sitesi

Sohbet Sitemiz: Sohbet Odaları

Güzel Sözler Sitemiz: Güzel Sözler


» Bugün mavi bulutları avucunuza mutluluğu baş ucunuza sevgimi de usulca kalbinize koyuyorum. Güneş yalnızca sizin için doğsun sizi seviyorum! Sevgililer gününüz kutlu olsun.

» Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için. Sevgililer günün kutlu olsun biriciğim.

» DuYGuLaR VaRDıR aNLaTıLaMaYaN..SeVGiLeR VaRDıR KeLiMeLeRe SıĞMaYaN...BaKıŞLaR VaRDıR iNSaNı öMüR BoYu aĞLaTaN...YoLLaR VaRDıR aŞıLMaSı GüÇ oLaN. KaLPLeR VaRDıR aCıLaRLa PaRÇaLaNaN.Ve iNSaNLaR VaRDıR HiÇ uNuTuLMaYaN.SaNMa BeNi SeViPTe BıRaKaNLaRDaN. BeNiM SeVGiM MeZaRa KaDaR oLaNLardanSın ... SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN PITIRCIĞIM;)

» Sevgililer Günün Kutlu olsun.... Sen benim yaşama sewincimsin!!!! SEn benİm VazgeÇilmezimsin..... SEn benimsin Aşkımmm

» DALGALAR SAHİLE VURDUĞUZAMAN KUMSAL ŞU İMZAYI ATAR SENİ SEVİYORUM

» SEVGİYİ YAŞAYANLARIN;SEVMEYİ ÖĞRETENLERİN TÜM SEVENLERİN SEVMEYE LAYIK OLANLARIN VE BİLHASSA SENN HER GÜNÜN SEVGİ GÜNÜ OLSUN, HER GÜNÜN SEVGİYLE DOLSUN...

» sana doğru bir kelebek uçurdum, daşları denizleri aştı seni buldu, yanagına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi ? sevgililer günün kutlu olsun

» aşkımın yapamayacağı hiçbirşey yoktur sadece bana sevgililer gününde hediye all:)

» seni sensiz yaşamak çok zor be gülüm. sevgililer günün hep benli geçsin.sevgililer günün kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder