Sponsor Reklam

17 Ekim 2014 Cuma

En Güzel Aşk ve Sevgi Sözleri

En Güzel Aşk ve Sevgi Sözleri, En Güzel Aşk ve Sevgi Sözleri indir, En Güzel Aşk ve Sevgi Sözleri resimli, sevgiliye En Güzel Aşk ve Sevgi Sözleri Sevgiye ve aşka dair en güzel sözleri sizler için bir araya getirmeye çalıştık .Beğeneceğinizi umduğum birbirinden güzel Sevgi ve Aşk sözleri sizler için sayfamızda olacak.

Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman... Tıpkı gözlerindeki huzur gibi...

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...

Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!

Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun...

Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni

Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda Kimi yanımdasın kimi rüyamda Ama hep aklımdasın sakın unutma..


Devamını Oku:  En Güzel Aşk ve Sevgi Sözleri & Forum Sitesi & Güzel Sözler ve Mesajlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder